Korköppnare, vem fan tänker på korköppnare?

Jobbat. Bokat tid hos frisören för en permanent. Handlade, antagligen min sista, snusdosa, groggvirke och mjölk. Åkte till Geddo och Teta (mormor och morfar) och vattnade deras blommor och lämnade mjölken i deras kylskåp.

Det är konstigt. En vecka skulle jag ta hand om deras blommor.
En vecka.
På den veckan har jag lyckats döda två blommor, och en är medvetslös.
En vecka...

La mig på mormors sida av dubbelsängen. Såg på fönstret.
Nefretiti är målat där, av min moster, för år sedan!

Min trygghet.

Åker hem
Mitt hem.
Kim är inte hemma.
Jag sätter mig i soffan och äter pastasalladen från igår, lyssnar på arabiskmusik och väntar på att grabbsen ska komma och liva upp mig.
Försökte mig på ett glas vin till, men icke.

Jag har ingen korköppnare...

Kommentarer
Postat av: Matau

jag har en till dig "heart moves mountan"

2009-04-03 @ 21:27:20
URL: http://guiltyfeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0