Stort och krulligt

Jag har permanentat håret.
Det är stort och krulligt.

Jag ramlade ner för en trappa på skolan igår.
Och jag har fortfarande så ont i fotlederna att jag vill dra ut dem.


Jag ramlade inte.
Alltså, det var inte så brutalt som jag brukar få allting att låta.
Men jag höll på att ramla, och jag hade klackar. Så jag trippade till, tappade balansen och vann den igen ¨på ett sätt som gjorde att mina fotleder la sig åt fel håll.
Och det gör ont.

Träffade Teta och Geddo idag och åt lunch.
Pratar om att åka till Egypten i höst om jag får ledigt för min chef.
Insh allah.
Jag hade lovat att komma ner nästa år, och nu är det nästa år.

Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0