Hemma

Inflyttning igår.

Jonas, Thommy, Pappa, Jag
Kim, Janne och soumi-Fassan.

Lastbilen kom halv tio på söndagmorgonen, och vi var klara långt innan kl. 14.00
Så otroligt snabbt och smidigt och bra.

Och vi åkte och badade efteråt i Trollan
Jag Jonas och Thommy.

Och när jag kom hem var jag ensam.
och jag gick in i vardagsrummet och såg
att mina tavlor, fotografier, böcker, filmer och prydnader
stod fint uppställda runt Tv bänken.
Jag gick ut på balkongen
svalorna flög lågt över en röd himmel
och jag hörde barnens skratt och skrik och prat nere ifrån gårdarna.

Och det var så otroligt tryggt.
Så otroligt bra.
Så otroligt hemma.

Jag älskar att bo här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0