SPEAK UP DAMN IT! SPEAK UP!



- Jag behöver inte stå här och förklara för er att migrationsverket vill utvisa Patrick Kenneth och Asa tillbaka till Kongo
Jag behöver inte stå här och  förklara för er att de här tre barnen kommer bli torterade till döds.
jag behöver inte heller stå här och förklara för er hur omänskligt, omoraliskt och oetiskt det här beslutet är.

Jag behöver inte det och jag tänker inte göra det heller.
För det tjänar ingenting till.

Däremot vill jag förklara för er alla, att jag inte är här idag för att be Sverige och våra myndigheter att låta de här barnen få stanna.
Det är inte därför jag är här.

- Jag är här idag  för att jag kräver det!
Jag är här idag för att jag vägrar utvisa de här barnen.
Jag är här idag, för att jag vägrar låta dem dö!

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0