Helgen.

Vi skulle ha gått på en lägenhetsvisning idag men Kim ringde mig i lördags och berättade att den blivit uppskjuten. Däremot har jag haft flera stycken andra som har hört av sig.
Tackade nej till en lägenhet igår som Kim inte ens ville gå på visning på, och en idag (förklaringen finns på inlägget innan) Nu har vi en kvar i Husby som jag är intresserad av, dock kräver han väldigt mycket i hyra så jag tror att det kan vara något fuffens på gång där.
Ny information är att det är olagligt att ta överhyra mer än 500:-, och då endast om lägenheten är möblerad. Annars icke.

Fredag
Övningskörning kl 08.15, lunch hos mormor och morfar och sedan jobbb. Skulle ha träffat Marjan, men hon ringde och sa att hon hade en gratis biljett till en persiskkonsert, och erbjöd mig att betala halva min om jag följde med. Men eftersom jag bara sovit 2½ timme under natten och var så trött så att jag ville gråta som ett litet barn var jag tvungen att låta henne gå. Ledsen, hade längtat så mycket efter att träffa henne.
Kvällen blev lyckat ändå:
Jag och min syster drog fram madrasserna i vardagsrummet och tittade på film, åt ostbågar och drack läsk. Och efter ett antal utbrott på Kim, kom han någongång mellan 01.00-02.00 på kvällen efter att ha varit på krogen. Sov ändå ingenting.

Lördag.
Födelsedagskalas hos mina tre kusiner, åkte sedan till Samad och satt hos honom ett tag. Vi åt mat, låg och pratade, rökte vattenpipa och bråkade som vanligt och blev sams som vanligt. Åkte hem runt 22.00 från Brandbergen och var fortfarande så trött så att jag ville gråta. Var hemma till .23.00 och stupade i säng.

Söndag.
Skulle ha dansat magdans kl 15.15 men jag vaknade runt ett på morgonen och var för trött för att gå någonstans. Satte på min arabiska musik, städade, tittade på Tv, fortsatte jakten på lägenhet och tvättade. (sista maskinen blev klar nu)


I morgon har jag mitt första lönesamtal.
Huuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0