PresentJakt!

Min pappa fyller 50 år snart, och jag vet inte vad jag ska köpa.
Är trött på det gamla vanliga som DVD filmer, kläder och böcker.
Vill verkligen ge honom något speciellt nu.
Eller...
Skit samma om det är speciellt. Bara det ser dyrt ut! ;)

Övningskörde idag på morgonen med ny lärare, och gick sedan och hälsade på Mormor och Morfar för att äta luch och fika lite. länge sen, hade saknat min Geddo!

- Mår du bra, gumman?
- Aiwa! Kolla quaiesa!
- Vad bra, men du verkar inte lika glad som du brukar vara?

Jag mår bra, och jag är glad. Bara det att jag går sönder av oro när jag ser hur ont du har...

Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar vad ditt namn betyder och vilket språk det kan vara? alltså på headern på bloggen ;)

2009-03-10 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0