Min arabiska hemlighet

Efter en lång omotiverad dag på jobbet, en macka på Subway's och en Chai-te på Cozy med Alexandra, hade jag fått prata av mig.
Kommit till insikt, börjat förstå.


Ett SMS till Den Arabiska Hemligheten Med Mörka Glittrande Ögon.
- It came clear to me that I dont treat you well sometimes...

Och jag ska förklara allting för Hemligheten snart, jag ska förklara allting, jag lovar.
Jag ska berätta det djupaste, jag ska öppna mitt innersta, jag ska släppa in den och låta den stanna. Jag ska inte skrämma bort den, jag ska inte avvisa den. Jag ska försöka. Verkligen, verkligen försöka!

Men att öppna sig är svårt. Vi håller oss stängda för att inte få det emot oss senare. Men en dag, förr eller senare, så kommer vi ändå bli sårade... Så är det bara...

Min arabiska lilla hemlighet med mörka glittrande ögon, är egentligen för bra för mig.
Den passar in i mitt liv, i bilden av mig själv. Den ligger så fint på mage i min säng, Den ställer sig så kärleksfullt bakom mig när jag diskar, Den skiner upp när den råkar gå förbi caféet där jag sitter och upptäcker mig...

Den är bara så underbart otrolig.
Den är bara så mig.

Och den är bara så hemlig...

Min arabiska hemlighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0