Är det du som gör världen så vacker ikväll?

Wow!
Ledig både idag och i morgon!

Kom hem efter jobbet igår och vi åkte ut på krogen hela gänget.
Harry B james.
Do not like.

Danne kom fram till mig, och han verkade lite nere (eller så var han bara nykter)
Jag sträckte mig efter honom, gav honom en puss på kinden och frågade:
- Är det du som gör världen så vacker ikväll?
Han log, och drog sig tillbaka. Sedan såg han på mig och svarade:
- Nej, det är nog du!

JAG DÖR!

Li'l Sis kom förbi tidigt i morse. Vi stod och lagade mat fram till klockan två, Dawood Pascha och Kosa. Egyptiska köttbullar och zucchini. Sen drog vi till forum och jag köpte två tröjor, ett duschställ för shampoo och tvål, fyra målardukar, akvarellfärg och ett paket Lätta.
Och en BH!!! Som man typ klistrar på brösten, utan varken axelband eller...
rygg..
 -...band...
300 spänn, men man måste ju testa!

Har suttit i soffan, lyssnat på arabisk musik, ätit nudlar och försökt koppla av med att måla lite. Men det går sådär. jag gör allting halvklart innan jag börjar med nästa.
Har aldrig haft tillräckligt med tålamod för att måla, men kände mig tvungen att försöka.
och jag gör verkligen det.
jag försöker och försöker
Men det är fan inte roligt längre
och jag blir aldrig nöjd.

- Send me that pictue of you?
- What picture?
- The one when you are smoking Shisha ib the balkony.
- okej.
- Oh my god. You look so beautiful. You are an Egyptian. I will pray to God evey day to give you hollidayso that you can come! I will meet you at the airport. Walla!

Kommentarer
Postat av: Hanna

din blogg e underbar likaså du, kusin Tezzie.

vi måste träffas någondag. Puss o kram Hanna!

2009-05-21 @ 20:50:57
Postat av: Hanna

din blogg e underbar likaså du, kusin Tezzie.

vi måste träffas någondag. Puss o kram Hanna!

2009-05-21 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0