Olesbisk kärlek!!!

Marjan. Min älskling. Min skatt. Mitt liv. Dina ögon, när du ler, skiftar i brunt och blått och grönt. De får mig att smälta från sten till sand. Du är vackrast i mitt liv, i min värld. Och när jag tänker på den härligaste känslan jag upplevt i mitt liv, så tänker jag på dina kyssar i mitt ansikte.

- Jag älskar dig. Jag älskar att du får mig att framstå som något så vackert. Du lägger  tyngd i varje detalj, ger det glans. Egentligen borde du ta dig en titt i spegeln, kolla dig sjäv i ögonen. De är inte blåa. De är inte gula, de är inte gröna. De speglar alla färger i världen. Du visar mig en mening med allt när jag glömmer vad jag är värd. Det här SMSet är osammanhängande, det är inte vackert format som dina SMS, det berör inte lika mycket. Men orden kommer direkt från hjärtat.

Det är för att jag är din och du är min. Föralltid och förevigt. Och för att jag aldrig kommer kunna älska någon man i hela världen såmycket som jag älskar dig.

- Kvinna, jag blir knäsvag av dina SMS

Gumman. älskling.Hjärtat. Vännen. Min fru, Min egna. Jag kan ställa mig mitt på golvet här på Medusa och stortjuta av kärlek till dig. Bara till dig.

-Du är så bäst. Jag önskar jag var hos dig.


Jag önskar att du var med mig. Att jag fick se dina ögon,att jag fick ha dina lena kinder mellan mina handflator. Höra dig andas, känna dina andetag mot mitt ansikte.

- Jag skulle pussa dig på pannan, skratta när du skrattar, lyssna när du pratar, le mot dig när du inte ser.

Det vet jag väl att du skulle. Vi har den storts kärlk mot varandra som int finns någonstans i världen. En kärlek som bara du och jag förstår. Bara du och jag känner.

- Precis. Och jag ser mig själv genom dina ögon. Du är min skönhet. Jag älskar dig.

Marjan. Min vackraste värld. Min enda värld. Nu måste vi sluta. Min enda sanna värld. Imorgon ska jag låta hela världen veta om min kärlek till dig. Sov nu.

-God natt min prinsessa, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0