Vissa är egoister, divor och subbor

Vissa personer är egoistiska och dumma i huvudet.
Men man ska inte bry sig så mycket om dem.
För allting handlar bara om hur låg självkänsla de har.
Och det förstår inte vi.
vi andra.
Vi som är nöjda med oss själva och som vet att vi duger.

Vi har svårt att förstå sånna männikor som klarar av att  fullständigt skita i om någonting händer oss.

Jag är en sån.
Jag är en sån som vet vem jag är och vad jag är värd.
Jag är en sån som aldrig skulle svika någon.
Lämna någon ensam och sårbar och utsatt.

Och jag är också en sådan
som förvånas gång på gång
över hur människor i min närhet
är kababla till
att skita så fullständigt i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0