När man är ung och dum.. och full...

gick upp ur sängen.
Vågor i huvudet
Mobilen är borta

letar efter mobilen för den är borta
jag ha alltid haft koll på allting men nu är den borta

Stannar upp
tänker till
har ingen aning om vart jag har lagt den.

Går in i badrummet
kläder ligger slängda överallt

Jag har alltså fått av mig plagg efter plagg och droppat dem på marken. Det är ett spår av kläder, man ser vart jag har gått.
Skorna står i badrummet...

what..?

Står och tittar på skorna
får ett minne av att jag har suttit på toa och dragit av mig byxorna samtidigt som jag kissat
slängt ett plagg åt vänster och ett till höger
knytit upp skorna
och gömt mobilen...
?

Går fram och tittar i skorna, drar ner handen
mycket riktigt
mobilen ligger i skon i badrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0