No words to fill

Han kommer att älska mig förevigt och föralltid.
Jag vet det.
och jag är hemsk.

Han  är min jacob.
Han är min värme, min kärlek, min vänskap
och mitt allt.
och jag vet också att han kommer älska mig
förevigt, föralltid.
Hans hud, hans värme, hans hjärta.
Det attraherar mig, lockar mig, drar dit mig...
Han är fan allt.

Han sitter framför mig och han är så vacker, så attraktiv, så varm.
Han kommer älska mig föralltid och förevigt.
han ser mig, så som ingen annan ser mig.
han rör mig, så som ingen annan rör mig.

han rör vid mig.
han passar på att röra vid mig, för han vet att han aldrig kommer få mig.
han vet att jag tillhör någon annan.
han är mitt allt.
hans läppar trånar jag efter
hans ögon söker mig
hans hjärta slår för mig.
jag vet det
och jag känner det.

Han är min jacob.
han är och kommer alltid att vara
mitt substitut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0