Födelsedag åt helvete

Jag fyller år. Och jag är så deppig.
Ensam och ingenting att göra på min födelsedag.. JO, en lägenhetsvisnig! DÅ av alla dagar och av alla tider, så ska jag på lägenhetsvisning då!

Jag pratade med mormor igår och sa att ja slutade... FAN! Jag stänger ju! jag trodde ja slutade fem, men då slutar jag 18.00. Aja, och visningen är  halv åtta till åtta.  ska vara där halvåtta iallafall... så måste åka från slussen klockan sju.
Eller så möts vi alla hos mormor i en timme och sen åker jag till visningen och så kommer jag tillbaka sen...
Eller om du lånar hennes bil och kör mig dit och så äter vi middag där, fast sent?
Äh, jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0