va!? har jag gillat mitt arbete?!

Jag sjunker ner i soffan, efter arbetsdagen.
Med ett brett leende och en djup suck.

Bilderna av deras vackra, glittrande ögon sitter kvar på min näthinna
Ljuden av deras skratt och glädjefyllda skrik fyller fortfarande mina öron.
Jag har lock.
Fortfarande.

Tanken på, hur de kom fram och kramade mig idag, innan jag skulle gå, rör mig.
Och dominansen när den yngre flickan, knuffade bort den två år äldre, och bestämt sa:
- "Min!"
När hon satte sig i mitt knä och la sin lilla arm runt min nacke och gräve in fingrarna i mitt hår.

Jag suckar av minnena, jag ler av påminnelsen.

Jag har världen bästa jobb!


Tydligen så har jag en gång, för två år sedan känt såhär för mitt jobb... Hahhah jag måste ha varit förlamad, drogad och dum i huvudet under den tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0