NU SKILJS VI JU ÅT! DU SA ATT VI ALDRIG SKULLE SKILJAS ÅT!

Jag har så många frågor.
Jag undrar så mycket
men jag kan ju inte fråga för du svarar inte!!

Det värsta med den här perioden av sitt liv
är att alla vill så mycket
alla vill resa, alla vill flytta alla vill plugga, alla vill börja om på nytt och gå sina egna vägar.
Det gör att man förlorar vänner.
Man tappar kontakten.

Jag frågade om hon hade glömt mig
och jag erkände att jag hade glömt henne
men att jag kom ihåg henne nu igen..

Hon svarade inte.

Jag frågade igen om hon hade glömt mig
och hon har fortfarande inte svarat.

Hon pratar omkring det
Hon pratar runt det
Hon svarar inte på
om hon minns mig eller ej.

Nu lämnar hon mig.

Vi har känt varann så länge.
jag har vetat allt om henne alltid
vi har kunnat slutat att ses under så lång tid
men alltid hittat tillbaka till varandra när saknaden blev för stor.

Nu lämnar hon den här staden.
Antar jag.

Jag vet inte varför
vet inte hur var när eller varför.
Det bara är så

Och jag har ingen aning om svaren till alla frågor jag har.

Jag frågade henne en gång.
Jag frågade rakt ut! att visst skulle vi aldrig skiljas åt?!

och hon sa

Nej. Aldrig. Vi ska aldrig skiljas åt!!!

Det svarade hon
och nu skiljs vi åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0