NANCY ÄR DÖD

- NANCY HAR DÖTT

- Vaaaa.. jag som tänkte på nancy idag

- JA ÄR SÅ LEDSEN!!!!

- men lilla hjärtat, ta det lugnt.

- JA HAR LEGAT PÅ SJUKHUS (orkar inte förklara, vi tar det p fredag) OCH TÄNKT SÅ MYCKET PÅ ATT HON INTE FICK MAT. OCH SÅ BLV JAG SÅ GLAD NÄR JAG KOM HM OCH SÅG ATT HON ÖVERLEVT MEN IDAG DOG HON 

- men T, det gör inget, vi kan köpa ny nancy. vi kan begrava gamla nancy och och och så köper vi en ny 

- MEN NANCY VAR SPECIELL FÖR JAG FICK HENNE AV DIG OCH DET VAR DU SOM VALT UT HENNE MED KÄRLEK OCH OMSORG OCH NU FINNS HON INTE LÄNGRE

- men jag kan välja ny nancy med kärlek och omsorgoch så ska du få henne i en plast hink.med rött snöre...


RIP
Lilla fisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0