Små spår efterlämnade lite här och där

Hej :-)

Vilken fantastisk blogg. Shakira, nu när de endast är några dagar kvar till jag ska sluta så känner jag ett stort obehag över att vi inte ska jobba mer tillsammans. Känns fan skit trist, vem ska jag nu slåss med!? Vännen, jag kommer verkligen sakna dig. Tack för den här tiden tillsammans. Ska försöka komma och hälsa på något under våren och som sagt, på skolavslutningen kommer jag komma iklädd en afrika tröja med gröna vantar ridandes på en häst. Titta mot solen klockan 10.02 den tionde juni i sommar. Du är bäst!



Kommentar på bloggen...
Det hugger lite..
Det sticker lite

Speciellt idag när jag träffade alla barn som fortfarande pratar om att han har slutat... som fortfarande frågar mig om jag hann säga hej då till Honom..

Jag sa att jag hann, att jag visste sedan länge att han skulle sluta, och jag tröstar dem med att säga hur svårt val det var för Honom att lämna dem...

Det gör dem lite gladare
men det gör mig mer ledsen.

Du var ju min vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0