Jag måste minnas deras ord

Kryssningen i helgen.
Jag måste minnas.
Måste minnas
måste komma ihåg att skriva ner så att det aldrig försvinner från minnet.

Måste minnas
måste minnas
måste minnas.

Mina grabbs..
Dem är de finaste i världen.
Alla vackra ord
alla komplimanger
kommentrarer
lovord.

Usch..
Jag fylldes gång på gång av deras rena och självklara kärlek.
Det är en sådan speciellt känsla man får
den känslan som gör att man lyfter från marken.
När de visar sin uppskattning och kärlek.
När de lyfter mig till skyarna
när de pumpar in självsäkerhet och självkänsla i mig
när de berättar för mig gång på gång
att jag duger
och att jag är bra
och att jag är så mycket mer än det!

Oh...
De två får mig att dö av kärlek
och återuppstå
och dö

gång på gång
om och om igen
för varje vacker sanning de viskar i mina öron.

Kim. Danne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0