Operation: Blindtarm

Jag låg på sjukhuset.
Det är det ingen som vet
för jag håller allting hemligt tills jag lägger upp all text oich all information på internet så att alla kan veta och alla kan se och alla kan förstå och alla kan komma och gräva i mitt innersta.

Tre saker tänkte jag på innan jag försvann.
Jag andades i en plast mask som en av läkarna höll över min mun och nästa.
Det stack till i armen och jag kände:
Löksmak i munnen.
En otrolig smärta i axeln
och sen blev jag så yr att hela rummet snurrade så fort att jag var tvungen att blunda.
och därifrån var jag borta.
väck.
massa Z:an över allt.

Operationen skulle ta 30 minuter men efter uppvaknandet hade det gått fyra timmar
och jag var ensam på sjukhuset igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0