He has the most beautiful eyes...

Hans pupiller vidgas ibland
Han ligger framför mig i sängen
och vi är tysta
och bara tittar på varandra...

Det låter så töntigt.
Det är som taget ur en kass romantisk video.

Men han ligger så
och jag drar täcket över munnen och näsan
Men jag ser tillbaka på honom
jag väntar på att han ska vika av med blicken.

Men han gör inte det.
Han viker inte med blicken.
Han ser inte bort från mig.
Han håller kvar blicken
Han ser länge på mig.
Han ser in i mina ögon
Han ser snabbt på mina läppar
Sedan ser han in i mina ögon igen.
Och jag vet att han tänker på någonting samtidigt
jag vet bara inte vad...

Men det är så skönt
att ligga nära
att han honom framför mig
att låta honom se så mjukt på mig...

Han har världens vackraste ögon då...

Kommentarer
Postat av: M.

nä men nu har du blandat ihop mig med någon annan.

<3

2010-09-13 @ 18:25:54
URL: http://guiltyfeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0