SD - HAR NI INGEN JÄVLA ANING OM HUR 2A VÄRLDSKRIGET STARTADE?!??!?!

Jag tänker och diskuterar med alla.
Alla jag pratar med tycker som jag
därför förstår jag inte hur all den här skiten har gått till.

Jag hör folk berätta
att de har vänner som röstat på SD
och förklaringen är
"äh, jag vet inte så mycket så jag tog bara nåt parti"
eller
"de vill hänga ut pedofiler och det vill ju jag också"

Och då blir jag galen.

Jag blir arg och hatisk.
Och hat, som vi alla vet, bygger på rädsla..

Jag är livrädd för Sverigedemokraterna
Jag är livrädd för att de tagit sig in i riksdagen.
Jag är livrädd för framtiden.

Och jag står mitt i en jävla smet
och skriker ut för full hals åt alla jävla idioter som finns...
Jag skriker och undrar

HAR NI INGEN JÄVLA ANING OM HUR ANDRA VÄRLDSKRIGET STARTADE?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0