DONE OVERHERE

Jag är så jävla klar!
Jag är så jävla fylld med glädje inför det som ska komma
Jag är så nyfiken och inne för det här och så jävla PÅ

tunga plastpåsar påväg hem fyllda med nya kläder.
Svarta höga skor.
Öl i eftermiddagssolen med sällskap av leende ansikten och höga skratt och mycket prat.
Efterlängtad kärlek som möter mig ikväll. Sedan länge förlorad, återfunnen, förlorad igen, och återfunnen, men aldrig bortglömd. Aldrig någonsin.

Jag längtar efter Min Sol nere på västkusten. Hon väntar på mig.
Vi ses snart. och då ska vi dansa och filosofera och analysera och le och fråga och besvara igen.
Precis som innan.

Jag behöver ha dig. Föralltid.

Jag är aldrig ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0