Now that you are out of my life im so much better

Jag tänker på dig
när du låg i sängen
och du var lerig och smutisg och lakarnen var svarta och blöta
hur jag äcklades
och sårades
och gick sönder och bröt ihop.

Hur starka jag ändå var
hur jag reste mig upp och borstade av all den smutsen som du slängt över mig
hur jag gick rak i ryggen vid motorvägen
hur jag inte gav upp
hur jag kämpade vidare
utan dig vid min sida
utan ditt stöd
utan ditt pushande
utan någonting från dig
utom smärtan du efterlämnat.

Hur jag klarade mig så bra
hur stolt jag var
hur stark och självständig och trygg jag var.
Hur glad jag var över att du inte hade förstört mer för mig än du redan gjort.

Hur jag kommer hem
och äcklas igen av allt ont du gjort mig i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0