HATE IT OVER AND OVER AGAIN

Vi tre.
Tillsammans är vi den bästa pedagogen man kan tänka sig. Men vi behöver vara under samma tak för attt bevisa det för omvärlden och för att leva upp till de förväntningarna.

De två
De var mina vänner och jag sörjer dem som om de numera vore döda och jag är så sorgsen att jag inte orkar le  och jag känner mig så kluven att jag inte ens vill tänka på vad jag borde göra.
Jag vill så gärna att det ska vara vi igen Men det kommer aldrig bli på samma sätt hur vi än gör. Och jag önskar så mycket och så starkt att vi fick mer än så, men det skulle aldrig fungera.
Det får nog fortsätta med att
de två
är därborta. Tillsammans
och jag är här, själv, stirrandes ner i den här förbannade äckliga vaxduken med de fula jävla prickarna på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0