JAG FLYR SOM EN JÄVLA HUND MED SVANSEN MELLAN BENEN OCH DET ÄR ERT JÄVLA FEL I SÅ FALL

Men FUCK YOU då! jag SKITER i dig om det nu är vad du vill.
Jag SMSar er men ni skiter i att svara och signalerna går när jag ringer men ni håller för era jävla öron och ögon och munnar.
FUCK YOU!
Ni gnäller å att jag skiter i er och jag tar åt mig som ett jävla djur och försöker va er till lags och ställa allt till rätta, trotts att jag egentligen bara vill vråla er rätt upp i ansiktet att
JAG HAR JU VARIT BORTREST I EN HEL MÅNAD IDIOTER!
Det var liksom inte läge att ringa er från andra sidan jorden.
men FUCK YOU ALL för jag pallar inte, och ni alla kan ta åt er för jag snackar om er ala!
Gnäller som djur gör ni, men när jag försöker och försöker så visar ni NOLL uppskattning WHAT SO EVER!
Och jag kommer med ideer och förslag men ni ignorerar mig totalt.
FUCK THIS nu skiter jag i det här.

Jag känner på mig att det kommer bli precis som förra gången, jag flyr igen, som en feg jävla hund med svansen mellan benen.
Svag som en liten jävla råtta och jag gömmer mig långt bort där ni aldrig kan finna mig igen och jag håller mig där tills jag blir tillräckligt uttråkad att jag återigen står ut med er FUCKING JÄVLA STIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0