Efter månader och månader

Efter månader och månader
Sitter jag i hans knä med fingrarna i hans hår
och
han
kysser
mig

Efter månader och månader  känner jag hans hud under min.
Efter månader och månader har hans doft tonats ut, men jag känner den ändå.
Den är knapp, men jag känner den verkligen.
- Min hjärna registerar, mitt hjärta minns.

Efter månader och månader  har jag hans varma händer på  mina höfter
Efter månader och månader kysser han mig

och efter alla dessa månader spelar ingenting någon roll längre. Ingenting längre, bryr jag mig om.
Allting är bara varm och skön luft.
Allting är bara luft
förutom
Händerna på mina höfter och läpparna över mitt ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0