in love, on love, with love

Mitt i allt elände finns en tröst
en viskning från mitt hjärtas röst.

Vindö i helgen med Hemligheten.
Jag stod bakom baren och serverade.
Havet framför mig, himlen över mig
hans kropp bakom mig och hans varma armar runt mig.
Utsökt kombination.

Vi promenerade på den långa bryggan och jag fastnade i en spik och det slets upp ett hål i den röda tröjan jag fått låna för serveringen.
vi gick förbi en glad främmande grupp
och en full glad, främmande röst utbrast
- Oh, kolla, han kommer få till det med bartendern!
och fulla glada främmande skratt la sig bakom oss.

Och jag märkte att
gång på gång
dag efter dag...

- efter varje kyss
mellan varje omfamning
under varje beröring,
förälskas jag i dig.

Kommentarer
Postat av: Hanna Kusin Vitamin

Jag lånar din rubrik. tack! :P

2009-07-17 @ 21:51:36
URL: http://haanaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0