MITT BREV TILL SAMMHÄLLET

Det här är mitt brev till tidningarna, till radio, till samhället:

Kära, kära ni!
Jag heter Therese och jag skriver till er för att be om hjälp.
   Tre bröder, tre barn, Patrick, Kenneth och Asa, 7, 10 och 13 år gamla, är föräldralösa och bor i Nacka, Sthlm.
(än så länge)
   De är föräldralösa. Pappan hade andra åsikter än regimens i Kongo, ingen vet nu längre var han är, och i och med detta är barnen efterlysta i Kongo.
Migrationsverket har nu beslutat att UTVISA dessa barn tillbaka till Kongo, där de med all säkerhet kommer att torteras till döds.
    Migrationsverket vet om detta, och deras lösning på problemet är att de ska ge pojkarna nya namn.
För mig och många andra är detta obegripligt.
   Därför håller vi en demonstration på söndag 14/6 på Sergelstorg kl. 14.00
Detta måste stoppas! För vi VÄGRAR UTVISA VÅRA BARN OCH VI VÄGRAR LÅTA DEM DÖ!

Jag vänder mig till Er för jag anser att ni har viljan och kompetensen att stoppa detta!
Pojkarna behöver Er hjälp, detta behöver uppmärksammas, detta måste få ett slut!

Ni är varmt välkomna att möta oss på söndag.
Vi behöver er! Barnen behöver er!
Vi måste låta hela Sverige veta, att våra myndigheter låter våra barn utsättas för saker som detta!

Jag ber er, av hela mitt hjärta att komma till demonstrationen.
- För våra barns överlevnad!



Kommentarer
Postat av: Jannie

fy fan va hemskt.

2009-06-09 @ 22:37:37
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

2009-06-10 @ 06:21:42
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Matau

Gå in på tcolours.blogg.se!

2009-06-11 @ 10:30:23
URL: http://guiltyfeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0