Ensam under Internationella kvinnodagen

Internationella kvinnodagen.
8 mars 2009




Och jag är utan dig...



Im your star in the sky that you can trust
I wont let you down
I will always be here when you want me to
I wont let you die.

Im your star forever
i will watch you forever...


Det är så märkligt, att inse att man är ensam den här dagen.
Just den här dagen.
Och jag gick inte på manifestationen
För du var inte med mig.
Du brukade det.
Du brukade alltid vara med mig
Speciellt den här dagen.
Vi var alltid på manifestationen
den här dagen.
Vi gick alltid på Mc Donald's efteråt
Den här dagen.

Det är  så märkligt
att inse
att man är ensam.

  ♥  

Kommentarer
Postat av: Humorsajten

Tack det är Emelie som står för Headern =)

Annars händer idag då ?

2009-03-09 @ 07:18:36
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0