Kim, 21!

Vi var ute och firade ♥ Kims 21 års dag ! ♥
Hade saknat grabbsen alldelesför mycket!!


Vi började med några bärs på älsklings Nivå 22 och satt där ett tag. Kim, Janne, Sara och Pierre kom sent.
Jag såg kim, han lyfte upp mig, Jag såg Janne och han kramade mig länge. Fy faan vad jag hade saknat dem!
Vi satt vid bordet, 12 pers, Vi skrattade,skämtade och skrek som galningar och jag satt och såg på mina två favoriter och verkligen dog av kärlek. Som jag alltid gör när vi träffas igen efter så lång tid.

- Kim, Janne!!  Mina kärlekar!

Efter Nivå 22 åkte vi fram och tillbaka för att hitta en ny krog, men kön till Harry B James var för lång så vi sket i det. Jag och Mickis gick iväg för att flirta in oss på Soft för att få låna toaletten och när vi kom tillbaka hade de dragit till T-centralen. Vi mötte upp resten där och tog sedan två taxibilar till Medusa.

"Jag sitter på krogen med världens vackraste vänner, och det är underbart"

Jag träffade Thommy två och en halv timme senare, och han köpte en ros till mig och så fick jag sällskap hem till Orminge.





@ Medusa





Efter att ha noterat kön till Harry B James, gick jag och Mickis vidare för att leta upp en toa, vi går in på Soft, som ligger alldeles i närheten, och när vi är klara där promenerar vi långsamt medan jag ringer upp hennes kompis.
Samtidigt som tonerna går i telefonen kommer det fram två män till oss, den ena säger någonting, men när jag inte svarar honom vänder han sig till Mickis.
- Hej, allt bra?
- Jo.
- Vad bra, jobbar ni här eller?

Jag tittar på idioten utan att fatta vad fan han yrar om och lyssnar bara på vad Mickis säger
- Jobbar? Nej...?
- Nej, jag tänkte väl det, ni är för fina för det
. Säger han och ler.
- Ja.. jo... Svamlar Mickis som inte fattar någonting.
- Jaha? Börjar jag och tittar dumt på honom, och kommer sedan på vad han menar,  Jo precis! För vi är ju på Malmskillnadsgatan!!


Kommentarer
Postat av: M

ibland är vi allt för härligt

2009-03-07 @ 18:54:09
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst är dem :D jag längtar efter dem nu (A)

2009-03-07 @ 23:23:07
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0