Shoppingdag

åkte till Skärholmens centrum idag med mamma, moster och kusin för att försöka hitta någonting roligt att göra bortom regnet.
Köpte två tröjor.. Linnen... Tänkte att det var en bra idé eftersom sommaren nu är slut...
Träffade min kollega och blev jätte glad och jätte dissad eftersom hans tjej är sjukligt avundsjuk så får jag inte ens säga hej till honom,
Tack John, Tack hjärtat!!!

Min man har dragit till Barclona för att umgås med vackra, exotiska spanjorskor och det är väl roligt...För honom...
Jag önskar dig allt gott, min vän!

Börjar jobba på måndag, och då är min kollega pappaledig så nu får jag inte träffa honom alls...

Och så ska jag sitta i min lägenhet långt ut i skogen och bara vara...

... Ensam...

Det är så fruktansvärt synd om mig


Kommentarer
Postat av: John

Ber om ursäkt igen, min före detta vän! :)

2010-08-05 @ 14:03:22
URL: http://hallili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0