VARFÖR SKITER SIG ALLTING?!

Nu vill jag gnälla
Så låt mig göra det!

Jag har ont när jag går.
Imorse när jag tog sprutan fick jag hugga in den fyra gånger innan jag fick in den i benet. (Jag måste ta blodförtunnande medel som man själv får ge genom sprutor i mage eller lår i en vecka efter operation)
Senare kände jag vätskan långt efteråt i benet och det var väldigt obehagligt.

Jag gick ut och promenerade i slingan och ja går fortfarnde som en gravid pensionerad neanderthalare!

När jag kom hem märkte ja att jag blödde hur hålet där nålen tagits in så jag baddade med bombull och lät det sitta kvar läge.
När jag sedan gick på toa föll bomullen av och hela den var röd av blod på båda sidor.

DET VAR ÄCKLIGT.

Jag är ledsen.
Allt är jobbigt.

Jag har ont. Har ångest inför jobbet. Och är sårad av förbannad jävla kärlek.

Nu orkar jag inte mer.

Nu ger jag upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0