AKTA ER FÖR INTERNETSIDOR SOM VITALIA! DE LURAR ER PÅ ALLT NI ÄGER OCH HAR!!! OCH SÅ STOPPAR DE SNORKRÅKOR I MATEN SOM NI ÄTER

Jävlas folk med mig
så jävlas jag tillbaka

och nu är jag så FÖRBANNAD JÄVLA IRRITERAD SÅ JAG VET INTE VAR JAG SKA TA VÄGEN!!

Detta skriver jag nu
BARA FÖR ATT JÄVLAS:

VITALAS.SE KAN SUGA MIN OBEFINTLIGA JÄVLA KUK!!

Gör undersökning på nätet och rätt som det är så skickas det hem en räkning och ett paket bantningspiller

NEJTACK
JAG HAR INTE BESTÄLLT OCH JAG VILL INTE HA ERAT FUCKING ABBONEMANG PÅ PILLER!

DRYGA JÄVLA FITT-SANDRA PÅ VITALAS.SE MAILAR OCH ÄR SÅ DRYG SÅ ATT JAG HAR LUST ATT SKRIVA

D I N    ÄCKLIGA     JÄVLA     F I T T A!


Men jag andas ut

och skakar
och bestämmer mig för att "varna alla andra stackars omedvetna människor" om detta

VITALAS.SE

ÄR SKIT OCH KOMMER LURA DIG, DIN MAMMA, DIN HUND OCH DIN HUNDS VETERINÄR OCH ALLA DU KÄNNER OCH ÄLSKAR


AKTA ER FÖR VITALAS FÖR DE ÄR F I T T O R!

(och har ni nångång hört mig kalla folk fittor? nej. det har ni inte. för det händer inte ofta! så förstå då hur illa detta är!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0