MIKAELA!!!

vad gör du nu för tiden ?
varför hör du aldrig av dig ?
det var alldeles för längesen vi sågs

det var dem första ord hon sa
när vi sprang på varann
ute på stan tidigare idag

bor du kvar i samma 2:a ?
vad jobbar du med ?
hon bubblade av frågor
jag svarade
sen avbröt hon mig
med sitt underbara leende

du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
jag har vaknat mitt i natten av tystnaden
och önskat att sov här med mig
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

jag lovade att ringa
det skulle bli rätt snart
fick mitt nummer och min nya adress
sen rusa hon iväg
hon hade bråtton förstås
för bråttom för att hinna se
att jag följde hennes gång med en förundrad blick
det fanns mycket kvar att säga
men hon bara gick


jag har suttit med vänner
på en stökig resturang
och kommit på mig själv vara nån annan stans

en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

JAG FÖRSTOD ALDRIG RIKTIGT
vad som hände den där gången
förrutom att allt blev fel
det fanns så mycket kvar att ge
det fanns kärlek mellan oss
varför packa du din väska istället för att slåss ?


jag har fått för mig att jag sett dig
jag har ropat ditt namn
jag har sprungit rakt fram mot en främmande famn

en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig


Kommentarer
Postat av: M

Nu jävlar ska vi lära oss den! :D

2010-07-29 @ 21:15:26
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0