M.

Marjan.

Jag kan laga dig, Älskade!
Jag kan laga dig om du låter mig!

Om du möter mig
Om jag får röra dig
så kan jag göra dig hel.

Jag ska få dina ögon att glittra sådär vackert som de alltid gör när du ler mot mig.

Älskade!
Din kärlek till mig är den dyrbaraste i världen!
Din rädsla som du så modigt vågar visa upp skrämmer mig
och när du ringer och gråter
så brister mitt hjärta

gång på gång på gång.

Jag lagar mig själv så fort jag bara kan
så att jag ska kunna fixa till dig också.

Möt mig! Rör vid mig
så ska jag göra dig hel igen!

Kommentarer
Postat av: marjan

jag är hopplös. sitter här med fingrar som darrar och kaffe som kallnar. vet inte vad jag egentligen borde eller vill skriva. men det känns skönt att skriva här. för jag vet att du ser det snart. mitt hjärta värker och jag kan inte ens lyfta telefonen för att ringa dig. jag vet ju att du behöver mitt stöd. men.. hur ska jag göra nu? mitt huvudvärker något otroligt men jag orkar inte ens lyfta muggen, för om jag gör det så kommer jag att tappa det.

så jag sitter här, med darrande fingrar.

och dör.

2010-06-02 @ 14:15:30
URL: http://guiltyfeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0