DIAGNOS: Tröstäter

Sen jonas åkte har jag bott ensam i hans lägenhet
jag trodde att det skulle vara smärtsamt och ensamt och jobbigt. Men det är så skönt. Att komma dit och pyssla och göra saker som man gör när man precis flyttat in till ett nytt hem. ;)

Länge har jag tänkt på om jag tröstäter när jag är hemma hos mig. Jag har misstänkt det men slagit bort tanken ganska snabbt.

Idag kom jag hem. Jag har varit hemma i en halvtimme och jag kommer på mig själv.
EFTER EN HALVTIMME!!
Sitter jag i soffan framför TV:n, funderar på att se Twilight...

Och på bordet har jag en skål med ostbågar och en bägare med italienskglass som jag äter med sked rakt ur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0