OTROLIGT BILLIGA KLÄDER!!!!





Jag ska ut och resa och behöver lite extra klirr i kassan! Jag har MASSA MASSA Kläder som jag hade tänkt slänga och sälja så jag lägger upp ett fåtal bilder nu på vad jag har och så kommer resten lite senare.
Säljer allt från skor, lång och korta kjolar, smycken, höst och vår Jackor, toppar, skjortor, korsetter, bikinis, linnen och klänningar! vissa av sakerna säljs för en tjugolapp, annat ges bort och de som inte ens är använt säljs ju såklart lite dyrare!
Men dessa bilder var allt jag hann med att fota såhär sent eftersom det blev för mörkt, ska försöka lägga upp lite fler bilder.
Har du nåt speciellt du letar efter är det ju bara att fråga!


  Skor strl 38/39
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0