Min varma sol med lila ljus

Ett lila ljus och en gul, varm sol kröp fram under mina ögonlock.
Inga bilder. Bara värmen och förnimmelse av detta.
Jag vet vem det är som hälsar på i mitt pyske. I mina tankar.
Jag värms. Men intutionen säger snabbt att någonting inte är som det ska.

Du som varit så otroligt modig och duktig, du är väl inte ledsen?

Meddelande fyllda av kärlek och tanke mitt i natten.
Svar som sänds tillbaka på en gång.
Det lila ljuset och den varma solen har varit ledsen.
Hon erkänner det jag sekunderna innan har befarat.

Hon sörjer igen. Och jag måste låta henne göra det.
Det är bara så jobbigt att hon gråter över någon som verkligen inte förtjänade henne...

Och det är så ironiskt, att jag själv för några dagar sedan fick höra exakt de orden till mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0