Det är så det är när man blir gammal

Jag hade inte tänkt skriva.
Hade kanske tänkt försvinna igen.
Men nej!
Det är inte värt det!
Det är inte värt att försvinna sådär igen.
Var i Gnesta förra helgen.
Det var skönt att vara där, för det var inte så ångestladdat.
Det var sommar, och varmt, det var leenden och glädje och skämt och det var helt ok.
Och jag kommer på mig själv med att inte ha tänkt något dåligt.

And thats a good thing.

Jag var påväg att fundera på om jag skulle vara arg på er eller inte.
Men jag tror inte att jag orkar.
Jag kanske bara bör tala om
att om någon är ledsen eller nere eller vad som helst
Då hör man av sig till den personen, man skriver ett SMS där det står "jag tänker på dig"
för man förstår vad varelsen går igenom, att den är ledsen och ensam och nere...

Man säger inte
"ja, jag hörde av ett rykte att du är ledsen nu... vad tråkigt. Hejdå"

Jag vet inte..
Men jag tycker bara inte att man gör så...
Men jag må vara gammalmodig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0